نوشتن پروپوزال دکتری در پژوهشگاه حقوق عمومی

نگارش پروپوزال دکتری حقوق عمومی جهت تصویب فوری در شورای پژوهشی دانشگاه 

انجام رساله دکتری حقوق عمومی

انجام پروپوزال دکتری حقوق عمومی

پروپوزال، یا پیشنهاد پژوهشی، نوعی پیش‌نویس علمی است که برای اخذ مدرک فارغ‌التحصیلی در تحصیلات تکمیلی نگارش می‌شود. در این طرح تحقیقاتی، دانشجو قبل از هر چیز به معرفی موضوع پایان‌نامه یا رساله خود می‎پردازد. همچنین در آن به اهمیت موضوع انتخاب‌شده، تحقیقات و زمینه‌های کارشده قبلی و در نهایت منابعی که در این زمینه وجود دارد اشاره می‌کند. پس به عبارتی در پایان مقطع دکتری پس ‌از انتخاب یک موضوع مناسب برای انجام رساله، نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی مهم‌ترین مرحله تدوین و نگارش رساله دکتری  می باشد،که به بیان مسائلی همچون اهمیت موضوع رساله، جایگاه موضوع در رشته تحصیلی دانشجو، نتایج تحقیق و چشم‌اندازی که آن پژوهش در زندگی بشر دارد، می‎پردازد.

فرم سفارش مشاوره پایان نامه

مراحل نوشتن پروپوزال دکتری در پژوهشگاه حقوق عمومی

انتخاب موسسه ای که دانشجو بتواند کار انجام رساله دکتری را  با مشورت و همراهی آنها انجام دهد یکی از مراحل اصلی و مهمی است که باید با دقت بالایی صورت پذیرد. پس‌از آن که حیطه کاری استاد راهنما و علاقه‌مندی خود دانشجو مشخص‌شد، نوبت به نوشتن پروپزال دکتری حقوق عمومی می رسد، که توسط کارشناسان  پژوهشگاه حقوق عمومی آغاز می‌گردد که عبارتند از:
مشخص بودن موضوع و بررسی همه‌ جانبه موضوع پایان نامه حقوق عمومی: پس از حصول اطمینان از تکراری نبودن موضوع (با مراجعه به سایت ایرانداک) مواردی از جمله به روز بودن، جامع بودن و داشتن جنبه‌های کاربردی دکتری حقوق عمومی و نقش بسیار مؤثر آن در مباحث حقوقی کشور مدنظر قرار می‎گیرد، و همچنین در نظر گرفتن وجود منابع کافی برای تحقیق نیز در اولویت‌های بعدی قرار دارند. اشاره به هدف اصلی و اهداف فرعی موضوع، من جمله  شفاف‌سازی اینکه چه سؤالاتی در این پژوهش پاسخ داده خواهد شد و اینکه درگذشته چه تحقیقاتی پیرامون و یا مرتبط با این عنوان صورت گرفته است؟ موضوع انتخابی باید قابلیت اجرایی داشته باشد و به صورت جامع، مختصر، واضح و غیر سوالی نوشته شود.

بیان مسئله: بیان مسئله در واقع تشریح مشکلاتی می باشد که باعث ایجاد سوال در ذهن دانشجو گردیده است. در واقع می توان گفت که مسئله مطرح شده در این بخش، همان سوالی است که ذهن پژوهشگر را درگیر خود کرده و هدف پژوهشگر از طرح سوال ریشه یابی مشکلات به وجود آمده و ارائه راهکارهایی برای رفع آن ها است.

چکیده: این قسمت پروپزال  از نظر ترتیب در جایگاه دوم قرارگرفته اما در پایان پروپزال نوشته می‎شود. پس‌از این، فرضیه‌ها، اهداف اصلی مسئله و سؤالات نیز هرکدام به تفکیک در قسمت‌های جداگانه آورده می‎شوند.

روش‌های انجام پژوهش:  در این قسمت روش‎های انجام آزمایش‌ها و به دست آوردن نتایج (که با استانداردها و محدودیت‌ها برای رسیدن به پاسخ متناسب است) مورد اشاره قرار می‎گیرند.

مفروضات پژوهش: در واقع فرضیه ها، پیشنهاد یا پیش بینی های منطقی ای هستند که پس از آزمون و خطا و بررسی یافته های پژوهش، رد یا قبول می شوند. همانند اهداف تحقیق، فرضیه ها نیز باید به طور کامل، واضح و روشن و با استفاده از واژه های قابل اندازه گیری، بیان شود. البته لازم به ذکر است که پذیرش یا رد فرضیه هیچ گونه اثر سویی بر تحقیق یا محقق نخواهد داشت.

منابع و مآخذ : تمامی منابعی که از آن‌ها برای تهیه پروپوزال استفاده ‌شده است اعم از کتاب، مقاله، پایان‌نامه های سالهای گذشته در این بخش لیست می‌شوند.

ناگفته نماند که ویرایش پس از نظر استاد راهنما و همچنین نظرات شورای گروه (تا رسیدن به تصویب نهایی پروپوزال) نیز می‌تواند از مراحل بسیار مهم در انجام رساله می باشد. محققین پژوهشگاه حقوق عمومی می‎کوشند تا با انجام هرچه بهتر هرکدام از مراحل رساله دکتری، یک پروپوزال خوب، قابل تصویب و دارای ارزش پژوهشی به شما تحویل دهند.

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی

امروزه دانشجویان هزینه‌های بالایی به‌منظور نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی و سایر کارهای پژوهشی خود متحمل می‌شوند، اما در بیشتر موارد به نتیجه مطلوب و موردنظر خود نمی­رسند. تهیه پروپوزال و بر عهده‌گرفتن مسئولیت انجام آن تا مرحله تصویب در شورای دانشکده و همچنین به دنبال آن انجام رساله با سطح کیفی بالا، توسط محققین پژوهشگاه حقوق عمومی با قیمت توافقی، توانسته نظر دانشجویان رشته دکتری حقوق عمومی را در بازه زمانی کوتاه به خود جلب کند. همان‌طور که اشاره شد محققین این موسسه می‌کوشند تا بهترین کیفیت از کارهای پژوهشی را ارائه کنند، اما از آنجایی که سلیقه و ایده آل‌گرایی در دانشجویان رشته های مختلف وجود دارد، طبیعتاً برای هر پروپوزال (پایان‌نامه، رساله و یا هرکار تحقیقاتی دیگر) هزینه متفاوتی برآورد می‌شود. جهت اطلاع از هزینه نگارش پایان نامه حقوق عمومی می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

زمان‌بندی انجام پروپوزال دکتری حقوق عمومی

پس‌از انتخاب استاد راهنما هر یک از مراحل از جمله انتخاب موضوع، بررسی همه‌جانبه موضوع، نگارش پروپوزال و اصلاحات آن به فراخور موضوعی که قرار است انتخاب شود یا انتخاب‌شده، زمان خاصی نیاز دارد؛ اما به‌طور  معمول هرکدام از مراحل ممکن است 4 تا 6 هفته زمان نیاز داشته باشدکه در کل می‎توان بازه زمانی 3 تا 4 ماه را برای انجام یک پروپوزال درخور و شایسته از نظر علمی در نظر گرفت. البته ناگفته نماند که درصورت‌ نداشتن زمان و قرار گرفتن دانشجو در مضیقه، محققین پژوهشگاه حقوق عمومی با صرف انرژی بیشتر، بازه‌های زمانی ذکرشده را تا حدی که به کیفیت کار پژوهشی آنها لطمه نخورد کاهش خواهند داد.

نوشتن فوری و تصویب تضمینی پروپوزال

از دیگر مزایای پژوهشگاه حقوق عمومی، پذیرش پروژه‎های‎ تحقیقاتی در مراحل مختلف و مهمتر  و نیز تحویل آنها در بازه زمانی دلخواه دانشجویان است. همان‌طور که در قسمت قبل اشاره شد در صورت رضایت خود دانشجویان و کمبود زمان آنها، محققین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی (با قابلیت تصویب) را به عهده می گیرند. اگرچه که بازه زمان تحویل تا حدی قابل کاهش است اما بالا بودن سطح کیفی، داشتن قابلیت دفاع و تصویب شدن آن در گروه اساتید و همچنین رضایت دانشجو از پروپوزال نوشته شده بیش از هرچیز ملاک تضمین این پژوهشگاه خواهد بود.

سفارش نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی

پژوهشگاه حقوق عمومی با رعایت موارد ذکرشده و توافق بین دانشجو و محققین این پژوهشکده، سعی بر آن دارد (با قیمتی مناسب) به نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی که از طرف دانشجو به موسسه سفارش شده است، بپردازد و این موسسه می تواند گامی مؤثر جهت هموار ساختن مسیر پیشرفت دانشجویان این رشته بردارد. علاوه بر پروپوزال، انجام رساله دکتری نیز توسط محققین این پژوهشگاه قابل انجام است. ناگفته نماند که دانشجوبان بایستی هرچه زودتر نسبت به مشخص نمودن حیطه رساله خود و همچنین پس از آن موضوع و نوشتن پروپوزال اقدام نمایند. در غیر این‎صورت با کندی در روند پیشرفت نگارش پروپوزال توسط پژوهشگاه و نیز تاخیر در تحویل به موقع آن، مواجه خواهند بود که موسسه در قبال آن هیچ مسولیتی ندارد.

بهترین موسسه نوشتن پروپوزال دکتری حقوق عمومی

همان‌طور که مشخص می‌باشد کیفیت یک پروپوزال دکتری حقوق عمومی در مرحله اول با قابلیت تصویب شدن آن در شورای دانشکده جهت دفاع مشخص می‌شود. متأسفانه امروزه افراد و مؤسسات بسیاری پیشنهاد نوشتن پروپوزال به ازای دریافت مبالغ پایین را به دانشجویان می‌دهند، اما تعداد اندکی از آن‌ها تا زمان تصویب پروپزال، مسئولیت آن پروژه را برعهده‌گرفته و از همان ابتدا اقدام به بستن قرارداد و هزینه‌های برآورد شده می‌کنند. پژوهشگاه حقوق عمومی با ارائه پایان نامه و پروپزال هایی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت و سرعت بخشیدن در انجام پروپزال موردتوافق در زمره بهترین مؤسسات فعال در زمینه انجام رساله های حقوق عمومی می باشند. جهت اطلاع از شاخصهای بهترین موسسه تدوین پایان نامه حقوق عمومی می توانید صفحه مزبور را بخوانید.

سوابق پژوهشگاه حقوق عمومی در نوشتن پروپوزال دکتری

پژوهشگاه حقوق عمومی موضوعات مختلفی از قبیل انجام پروپزال دکتری حقوق عمومی را در طی سال‌های مختلف موردبررسی قرار داده و همچنین زمینه فعالیت در بسیاری از آن‌ها را نیز  برای محققان خود فراهم نموده است. این پژوهشگاه در راستای رفع نیازها و مشکلات پژوهشگران و دانشجویان نیز دارای هدف‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت بوده است. تحقق سیاست‌های کلی در زمینه‏ ی نگارش کلیه مراحل صفر تا صد پایان نامه های حقوق عمومی از جمله انجام پروپزال دکتری حقوق عمومی از اهداف بلندمدت این موسسه می‌باشد.

نظرات کاربران و دانشجویان درباره پژوهشگاه حقوق عمومی

طی سالهای گذشته پژوهشگاه حقوق عمومی با در نظر گرفتن اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت توانسته نقش بسزایی در معرفی خود در زمینه رفع مشکلات پژوهشی دانشجویان داشته باشد که این امر رضایت مندی نسبی افراد را در پی داشته است و رزومه ای درخشان از موسسه، را پدید آورده است که باعث شده دانشجویان دانشگاههای مختلف به منظور انجام پایان نامه و رساله خود و  حتی انجام پروپوزال به محققین آن اعتماد کنند و پس از اتمام هر پروژه، موسسه سطح رضایت مندی عالی از هر دو طرف (محققین پژوهشگاه حقوق عمومی و دانشجویان مراجعه کننده در این رشته) را شاهد بوده است. با این وجود محققین مجرب و کارشناسان پژوهشگاه حقوق عمومی همواره درصدد رفع حداقل نواقص موجود پروژه های دانشجویان بوده است و بهبود کیفیت پروژه های را مد نظر قرار می دهد.

معرفی موسسات پژوهشی

دانشجویانی که برای رشته های فنی و مهندسی در جستجوی بهترین موسسه انجام پایان نامه هستند می توانند از ظرفیتها و توانایی های موسسه دانشپورت مطلع شوند و با اطمینان پروژه خودشان را ثبت نمایند.

همچنین عزیزانی که در جستجوی یک مرکز تخصصی جهت انجام پروژه های مهندسی کشاورزی هستند می توانند به موسسه تخصصی خردبین مراجعه کنند.