مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی در پژوهشگاه حقوق عمومی

قبول مسئولیت صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی با تضمین کسب بالاترین نمره دفاع از پایان نامه

مراحل مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی

مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی

کارشناسان پژوهشگاه حقوق عمومی اعتقاد دارند نگارش پایان نامه رشته حقوق نیازمند تخصص بسیار و تجربه می باشد و به دانشجویان عزیز توصیه می کنند حتما از تخصص و تجربه اساتید ممتاز بهره مند شوند. پژوهشگران مجرب  پژوهشگاه حقوق عمومی پس از سالها تجربه ارزنده؛ اکنون بر تمام چالشهای دانشجویان از مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی مشرف هستند و مشتاقانه پاسخگوی تمام سوالات دانشجویان تا جلسه دفاع هستند.

فرم سفارش مشاوره پایان نامه

شروع مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی

انتخاب موضوع بعنوان اولین قدم انجام پایان نامه حقوق عمومی  از اساس ترین چالشهای دانشجویان رشته حقوق عمومی می باشد و دانشجویان قطعا از طریق مشورت با اساتید با تجربه خواهند توانست در انتخاب موضوع پایان نامه حقوق عمومی با ایده های تازه ای آشنا شوند که ممکن است هرگز به ذهن خود دانشجو خطور نکرده باشد.
دانشجویان در سالهای گذشته برای انتخاب موضوع پایان نامه ارشد حقوق می بایست آزمون و خطا می کردند و گاها  موضوعات متعددی که به استاد راهنما ارائه میدادند، مورد تایید قرار نمی گرفت و حصول نتیجه ممکن بود به درازا بکشد، اما امروزه به لطف تکنولوژی و دسترسی سریع به محققین مجرب و متخصص، می توانند به شکل آنلاین  از خدمات مشاوره رایگان پژوهشکده حقوق عمومی  استفاده کنند و با به روز ترین عناوین آشنا شوند.
همچنین برای آشنایی با ظرفیتهای این پژوهشکده  در رشته حقوق عمومی می توانید با کارشناسان این پژوهشکده هماهنگ شوید.

نگارش پروپوزال و تصویب آن

پروپوزال به عنوان یکی از مراحل  مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی خلاصه ای از پایان نامه دانشجو می باشد. دانشجوی عزیز در انجام پروپزال  موضوعی که در حال تحقیق آن هست را مشخص می کند و تمام سوالاتی که مورد بررسی قرار می گیرد را در این بخش به وضوح بیان می کند.
از دیدگاه صاحب نظران در حیطه پایان نامه نویسی،  پروپزالی موفقیت آمیز است که در سامانه همانند جویی طرح موضوع شود و در صد همانندی موضوع و مطالب آن محک زده شود و تاییدیه سامانه همانند جویی را گرفته و به دانشجو اجازه داده شود که به ادامه کار پژوهش بپردازد.
یک پروپزال اصولا بخشهایی دارد که به شرح آن می پردازیم:

بیان مسئله اهمیت:

دانشجویان رشته حقوق عمومی باید  در امر واضح بودن موضوع تحقیق اهتمام ورزند، و بیان کنند که در صدد پاسخ دادن به چه مشکل و دغدغه‌ای هستند که به دنبال انجام این تحقیق رفتند؟ و نیز سعی کنند از کارهای پژوهشی ای که پیش از این  انجام شده نام ببرند و تفاوت پژوهش  خود با آن تحقیقات  را بیان کنند.

 اهمیت و  ضرورت تحقیق

پژوهشگر قصد دارد زمان زیادی را صرف پایان نامه و تحقیق خود کند؛ پس باید ضرورت و اهمیت انجام این تحقیق را برای مخاطب به‌صورت شفاف بیان کند و مطرح کند کاربرد انجام این طرح پیشنهادی در چیست؟

پیشینه تحقیق:

در این بخش دانش و اطلاعات فعلی موجود درباره موضوع تحقیق بیان می‌شود. از جمله اهداف نوشتن پیشینه تحقیق می‌توان به چهار مورد الف) تعریف و محدود کردن چهارچوب تحقیق  ب) مشخص شدن یافته‌ها در پژوهش‌های قبلی و تعیین مسیر تحقیق برای گسترش موضوع ج)جلوگیری از تکراری بودن موضوع د) انتخاب روش و ابزار اندازه گیری دقیق‌تر   اشاره کرد

اهداف تحقیق

پژوهشگر بعد از بیان مسئله تحقیق باید اهدافی که از طریق انجام تحقیق قصد دستیابی به آنها دارد را بیان کند.

فرضیه سازی

در این بخش دانشجو بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات پیشین، مفاهیم و نظریات مرتبط با موضوع، تعدادی حدس و فرضیه را در مورد روابط بین دو یا چند متغیر بیان می‌کند. در واقع دانشجو در انتهای پژوهش باید این فرضیات را رد یا تأیید کند.

روش و مراحل تحقیق

یکی از مهم‌ترین اجزای یک پروپوزال بیان روش و مراحل تحقیق است. اهمیت این روش  در یک پروپزال به گونه ایست که در بخش روش جمع آوری اطلاعات، روش انتخاب نمونه از یک جامعه آماری و ابزارها برای تجزیه تحلیل داده‌ها ذکر می‌شوند.

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

اگر داده‌ها به توصیف واقعیت بپردازند آنها را داده کیفی و اگر به صورت عدد و رقم بیان شوند آن را داده کمی می‌گویند. داده‌های کیفی در سه مرحلهٔ تلخیص، عرضه و نتیجه گیری و تأیید تجزیه تحلیل می‌شوند. اما در مورد داده‌های کمی تجزیه تحلیل به صورت پارامتری، ناپارامتری، آزمایشی و غیر آزمایشی صورت می‌گیرد.

منابع

برای نوشتن یک پروپوزال باید از منابع علمی معتبر استفاده شود. تمام منابع معتبر و قابل استناد که در نوشتن پروپوزال از آن استفاده کرده‌اید را در این بخش ذکر کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که پروپوزال همان گونه که از نامش پیداست، پیشنهاد دانشجو است. پس در ارائه آن اطمینان داشته باشید تا نشان دهید که پروپزال  ارزش کار بیشتر و تبدیل‌شدن به یک مقاله علمی و پژوهشی را دارد.

مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی : نگارش فصلهای پایان نامه حقوق عمومی

پایان نامه دارای بخش‌های مختلفی است پایان نامه را می‌توان به 2 قسمت فرعی و اصلی تقسیم کرد. بخش فرعی پایان نامه شامل صفحه عنوان، صفحه سپاسگزاری، صفحه معرفی، صفحه چکیده و غیره است. بخش اصلی پایان نامه را می‌توان متن اصلی و فصول پایان نامه در نظر گرفت. پایان نامه از 6 فصل اصلی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح مختصری از این فصول می‌پردازیم:

فصل اول: کلیات تحقیق

این بخش‌ها به خواننده کمک خواهد کرد که فصول بعدی و محتوای کلی آنان را درک کند و نیزنویسنده بایستی تلاش کند تا مخاطبان را در رابطه با اهمیت تحقیقات حاضر متقاعد سازد.

فصل دوم: ادبیات تحقیق

این فصل از 2 بخش کلی تشکیل می‌شود. بخش اول مربوط به مبانی نظری تحقیق و بخش دوم مربوط به پیشینه تحقیقات خواهد بود.

فصل دوم دانشجو و مخاطب را به گذشته و تاریخ‌هایی برمی‌گرداند که تحقیقاتی مشابه با تحقیق فعلی انجام شده است.

فصل سوم: طراحی و روش تحقیق

این بخش همان طور که از نام آن پیدا است به معرفی و توضیح روش تحقیقات و ابزار به کار گرفته شده در تحقیقات شما اختصاص خواهد داشت.

فصل چهارم: نتایج کسب شده و تجزیه و تحلیل نتایج

این فصل در بین فصول پایان نامه جزو مهم‌ترین بخش‌ها است و شامل یافته‌های تحقیقات، نتیجه گیری جزئی و پیشنهاد طرح‌هایی برای پژوهشگران آینده است. گزارش نتایج خام کسب شده از آزمایش‌ها انجام گرفته شده و تجزیه و تحلیل نتایج به روش‌های مختلف آماری در این بخش قرار داده خواهد شد. در این بخش بایستی در صورت نیاز و برای درک بهتر نتایج از جداول، نمودارها و یا تصاویر مختلف استفاده شود؛ در عین حال بایستی روایتی از توصیف مهم‌ترین اطلاعات مرتبط نیز در متن گنجانده شود.

فصل پنجم: نتیجه گیری

دانشجویان می بایست این بخش را به توضیح و بحث و بررسی نتایجی اختصاص دهند. داده‌های جدیدی را در این بخش وارد نسازند. نتایج کسب شده را به نحوی توصیف کنند که نکات اصلی تحقیقات آنها را به طور واضح شرح دهد، و خلاصه‌ای از نتایج را در برگیرد. این بخش بایستی به جمع بندی مطالب اشاره شده در پایان نامه بپردازد.

فصل ششم: معرفی منابع

در نهایت فصل آخر پایان نامه از مجموع فصول پایان نامه، به معرفی منابع به کار گرفته شده در متن پایان نامه و منابع مورد استناد اختصاص خواهد یافت.

جهت اطلاع از هزینه نگارش پایان نامه حقوق عمومی می توانید صفحه مزبور را مطالعه کرده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید

استعلام همانندجویی پایان نامه

یکی از مراحل مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی استعلام همانند جویی پایان نامه است. دانشجو حقوق عمومی باید محتوای پایان نامه خود را از حیث تکراری نبودن در سامانه همانند جو بررسی نماید.
برای انجام همانند جویی، لازم است صفحات پایان نامه بدون صفحات اولیه(صفحه عنوان، بسم ا…، صفحه تشکر و…) و منابع و مآخذ بررسی شود.
اگر همانند جویی دانشجویی بالای ۵۰ درصد باشد، آن دانشجو در آن ترم نمی تواند از پایان نامه خود دفاع نماید.
درصد اولین همانندجویی بین ۴۰ تا ۵۰ درصد منجر به تعویق دو هفته ای زمان دفاع دانشجو از پایان نامه خواهد شد.
دانشجو باید نتایج همانندجویی را برای مدیر پژوهش گروه، استاد راهنمای خود ارائه دهد تا بتواند شرایط روز دفاع را برنامه ریزی کند.
در صورت عدم تایید گزارش همانندجویی، لازم است اصلاحات لازم با راهنمایی استاد راهنما در پایان نامه انجام شود سپس مجدداً همانند جویی انجام شود.

مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی: تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع

آخرین پارامتری که در جذب نظر و رضایت اساتید وهیئات داوران  در جلسه دفاع از اهمیت بالایی برخوردار است، تنظیم پاورپوینت پایان نامه توسط دانشجو  است. در این مطلب قصد داریم به نحوه صحیح تهیه پاورپوینت پایان نامه اشاره کنیم.
همان طور که اشاره شد، تهیه پاورپوینت پایان نامه به شکل صحیح و انتخاب اسلایدهای مناسب برای آن، از اهمیت بسیار بالایی برای جلب نظر شرکت کنندگان در جلسه دفاع از پایان نامه برخوردار است. از این رو دانشجویان بایستی در تهیه این اسلایدها به نکات کلیدی که در ادامه اشاره خواهد شد، توجه کافی داشته باشند.

استخراج مقاله از پایان نامه

نگارش و آماده سازی مقاله  از پایان نامه ارشد که به اصطلاح استخراج مقاله از پایان نامه نام دارد، برای دانشجویان تمامی رشته ها به خصوص دانشجویان حقوق عمومی اهمیت بسیار زیادی دارد. پایان نامه، به طور معمول بسیار مفصل است و کلیه مراحل و جزئیات انجام پژوهش های علمی صورت گرفته در دوران تحصیلات تکمیلی را در بردارد و مطالعه آن خسته کننده است. علاوه بر این امکان چاپ و نشر پایان نامه های دانشجویی در مجلات معتبر و ژورنال های علمی وجود ندارد و برای همین است که همه افراد نمی توانند به محتوای پایان نامه های انجام شده در یک دانشگاه دسترسی داشته باشند. این در حالی است که می توان به راحتی پس از پذیرش یک مقاله در ژورنال ها و مجلات علمی موفق به چاپ و نشر آن شد. برخی از دانشجویان با هدف دفاع از پایان نامه، برخی برای انتشار مطالب تحقیقاتی خود در ژورنال های بین المللی، برخی برای بهره مندی از مزایای پذیرش و چاپ مقاله در داخل کشور و برخی دیگر برای تقویت رزومه و اپلای، اقدام به استخراج و نگارش مقاله می کنند.

نکات مهم در دفاع از پایان نامه حقوق عمومی

دانشجو در شروع دفاع در مورد مرور ادبيات تحقيق بايد مطالبی را بداند مثلا بايد از يافته هاي يک محقق که مطالب آن را مطالعه کرده انتقاد کند و يا معلوم کند که اين اطلاعات چه رابطه اي با تحقیق او دارد؟   اگر دانشجو از مثال در تحقیقش استفاده میکند باید آن را ارزیابی کند و بگوید که به چه دلیل از آن استفاده کرده است.
دانشجویان رشته حقوق عمومی حتی  می توانند در رابطه با نیاز روز مثال جدیدی ارائه کنند و یا حتی آن را با مثال های واقعی موجود تا آن زمان ترکیب کنند تا موضوع در زمان دفاع، جذاب به نظر آید.
در صورتی که برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده کرده اند، به دلیل اینکه این نوع جمع آوری اطلاعات با محدودیت هایی رو به رو است، بهتر است از روش هایی مثل 3 بعدی کردن اطلاعات و یا جمع آوری اطلاعات در زمان های متفاوت و مصاحبه ی حضوری با مجرمین، این محدودیت را جبران کنند و حتما در طول دفاع نوع روشی که برای جبران محدودیت جمع آوری داده ها استفاده کرده اند را توضیح دهند و حتما در دفاع از پایان نامه خود در مورد دقت خود در مطالب جمع آوری شده و نگارش آن ها توضیح دهند.

سوابق پژوهشگاه حقوق عمومی در نوشتن پروژه های پایان نامه

پژوهشگاه حقوق عمومی طی سالیان متمادی با بهره مندی از کارشناسان زبده و ماهر برآن است تا بتواند دانشجویان را در مراحل مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی اعم از انتخاب موضوع و پروپزال نویسی همراهی نماید. این پژوهشگاه با داشتن ویراستاران بی شماری کار ویراستاری پایان نامه را هم انجام می دهد و همچنین در زمانی که پایان نامه نیاز به اصلاحاتی داشته باشد، این پژوهشگاه بدون هزینه اصلاحات را انجام داده و در انتها به استخراج مقاله در زمینه حقوق عمومی خواهد پرداخت.

نظرات کاربران درباره پژوهشگاه حقوق عمومی

نهایت امر خاطر نشان می کنیم که پژوهشگاه حقوق عمومی طی پایش نظرات دانشجویان در سالهای اخیر به این نتیجه رسیده است که دانشجویان از روند کاری این پژوهشکده و کارشناسان آن کمال رضایت را داشته اند و همچنین این پژوهشکده پذیرای نظرات و پیشنهادات دانشجویان رشته حقوق عمومی و کاربران عزیز در زمینه پایان نامه نویسی از مراحل مراحل صفر تا صد نوشتن پروژه حقوق عمومی  خواهد بود.

معرفی موسسات پژوهشی

دانشجویان عزیزی که در رشته مدیریت دولتی تحصیل می کنند می توانند جهت سفارش انجام پایان نامه دولتی به تخصصی ترین مرکز مشاوره این شاخه مراجعه کرده و با خیالی آسوده پروژه خودشان را ثبت کنند.

همچنین دانشجویان رشته مهندسی صنایع نیز می توانند از خدمات ویژه مرکز مطالعات مهندسی صنایع در حوزه انتخاب موضوع، تدوین پروپوزال و مشاوره پایان نامه در این رشته بهره مند شوند.